czwartek, 29 czerwca 2017

Ślubna kartka

Upał daje się we znaki chyba już wszystkim.... No cóż - taka nasza natura. Zimno - źle, ciepło - źle...

źródło: http://demotywatory.pl/4154953/Bo-w-upal

Damy radę ludzie! Nie ma opcji....

.....

Ale dzisiaj nie o pogodzie, tylko o kartce chciałam. 
Siostra poprosiła mnie, żebym poprosiła moje Guru o kartkę ślubną. Fajnie... Oczywiście, mimo mnóstwa zajęć i ogromu roboty, zgoda natychmiastowa. 
To było parę tygodni temu.
Koniec roku szkolnego. 
Piątek, i taki przebłysk: "kurde, kartka dla Siostry"!... 
Na wtorek... no nie dojdzie pocztą, skoro jeszcze nie zrobiona. 
Zawaliłam na całej linii.... 

Siostra miała oczekiwania - coś na ten wzór Nitkowy:



No cóż. Zawaliłam, trzeba to jakoś ogarnąć - poprosiłam o wirtualne wsparcie i na podstawie inspiracji powyższych, wyszła moja wersja:







Siostra zachwycona. Moja wiara we własne możliwości urosła nieco, tak jak i apetyt na kolejne papierowe tworki.

Fajnie :)


Wszystkiego chłodnego!!


Barbara



15 komentarzy:

  1. Łał, ale piękna.
    Pozdrawiam. Ola.
    P.S. Pies w lodzie niesamowity :) Nasz labek kopie dziury i w tam się układa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo też udała ci się ta karteczka bardzo.:) To już chyba będziesz sama je robić...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka !!! Ja też czasem tak mam, że guzdrzę się, albo wena mnie opuści... a tu trzeba szybko kartkę zrobić. Twoja wyszła piękna !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo Ty nawet nie wiesz, ile potrafisz :) Nawet bez konsultacji byłoby super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna elegancka kartka.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja ciekawsza. Trzymam kciuki za kolejne papierkowe tworki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się że siostra zachwycona, piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alee Cuuudo !!! :))) Pieknie jest miec taka Zdolna siostre !!! :))) Pozdrawiam Cie Kochana Serdecznie :)) Buuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślubna karteczka wyszła bardzo elegancko, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna i oryginalna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń